Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 21 september 2012

50 shades of grey

Äntligen dags att påbörja ett av höstens projekt:
Ommålning av hall och vardagsrum!

Färgen är inhandlad och tapetrullen har legat
ett bra tag och har väl säkert börjat gulna…
Ljust och fräscht ska det bli!

Den senaste inredningstrenden säger säkert
någonting annat. Men man ska ju leva med
resultatet ett bra tag framöver och då kan man
inte följa modetrender. Jag föredrar ändå
"ljust och fräscht" framför "mörkt och ofräscht"...

Sen är det ingen större risk att det kommer att se för vitt och
sterilt ut hos oss. Särskilt inte i våran hall där vi ständigt har
dekorativa inslag iform av färgglada foppatofflor, fotbollsskor,
skolväskor och diverse kläder liggande framme.

Även om det inte handlar om någon "extrem homemakeover"
så har jag stora förhoppningar om att denna uppfräschning
ska ge hela huset ett välbehövligt lyft.


Så - dags att hoppa i projektledarrollen och styra upp arbetet!
Återkommer när jag kan visa upp resultatet!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar