Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 2 september 2012

Sista sommardagen???

Det är ingen ordning på någonting nuförtiden!
1a September visade sig vara en av sommarens finaste dagar!!?

Men då är det ju höst??? *förvirrad*

Man ska ju ligga inne under en filt och
titta på film, dricka te och äta scones...

Men, man är ju inte sämre än att man kan vara flexibel.
Ibland får man helt enkelt bita i det sura äpplet...
En sommardag hit eller dit kan man ju leva med!

Det fick bli en kompromiss :
Äppelpaj och fika ute i solen!

Filmen hanns ju ändå med på kvällen.



Mängder av blommor!
Ger frukt!

Cirkeln är sluten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar