Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 19 september 2012

Ingen press...

Förra helgen var det mycket handboll. Denna
helgen var det mest fotboll på schemat.

Hur hamnade jag i en familj med bestående
av sportnördar? Jag vet, jag försöker ju ge sken
av att jag är sportig själv, men det är ju bara en fasad.
Egentligen är jag lat och totalt ointresserad av sport.
Undantaget Vinterstudion på SVT eller "Mästarnas Mästare",
om det räknas? Fick förfrågan om att börja spela innebandy!!?
Jag ??? Min låtsas-sportiga image har tydligen
lyckats lura någon!!! Måste tagga ner lite...
 
Helgens fotbollsträning var en första träning inför
framtida uttagning av Göteborgs stadslag.
Ingen press alltså! Bara för att det är roligt!
Men jag har ju sett ut en VIP plats på läktaren
på Camp Nou Barcelona…

Men som sagt, ingen press. Skolan är ju viktigast.
Och jag räknar inte med någonting mindre än en
doktorstitel…

Hemmaplan?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar