Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 26 september 2012

Kamp(rad) mot den grå hösten!

 
Tur att IKEA finns inom 10 minuters räckhåll!

Vad skulle man annars göra när värmeljusen håller på
att ta slut hemma och kvällarna börjar bli mörka???

Det blir ofta en akututryckning till det stora varuhuset!
Snabbt lastar jag värmeljus, doftljus, blockljus och
ännu fler ljuslyktor i vagnen. Gärna ett par orkidéer också.
Det behövs både ljus och färg för att sätta emot det
kompakta gråa mörkret som brer ut sig utanför fönstren!

Sist fick jag även med mig den nya IKEA katalogen hem…
Så att jag alltid är väl förberedd inför ett återbesök!



Ljus och färg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar