Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 23 mars 2012

Vårens första

En av vårens första soliga, varma dagar!!!
Då vill man ju vara ute i trädgården, sätta händerna i jorden och…
Nej, jag har INTE gröna fingrar. Helst inte bruna heller…
Alltså har jag hittat en snabblösning.
1. Plantera färdiga plantor i kruka (en räcker till att börja med).
2. Ta ut en stol.
3. Servera kaffet i en blommig kopp, alternativt använd blommiga servetter.
Klart !
En blomstrande trädgård och tid över till annat!


2 kommentarer:

  1. Jag gillar dina snabbfixartips!

    F ö har jag druckit kaffe på bron en dag. Jag hann nästan få i mig allt innan det blev bottenfruset.

    SvaraRadera
  2. Hos oss var det riktigt varm igår! Ett glas rosé hade suttit ännu bättre!

    SvaraRadera