Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 9 mars 2012

Dagens klipp

Varför väntar jag alltid minst 2 veckor för länge innan jag bokar tid och går till frisören???
Idag var det i alla fall dags - ja, dags var det väl för 2 veckor sedan -
men idag hade jag tid för klipp och sling.
Det är stor skillnad på att ha "långt hår" (det har jag aldrig haft) och att vara "långhårig" (det är jag jämt).
Men nu är det i alla fall fixat och blonderat.
Med den vinterbleka hudtonen och de rödsprängda ögonen ser jag en albino i spegeln...
Men jag har en frisyr!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar