Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 12 mars 2012

Dagens post


Med dagens post kom inbjudningar till Lilla Göteborgsvarvet.

"Har ditt barn spring i benen?"
Ja, det kanske man kan säga. Så idag fick jag sällskap av dottern på löprundan!

Ett annat exempel är från i lördags. Sonen sprang 2 km till fotbollsplanen (cykeln var inte vårfixad), tränade fotboll en timme. Gick direkt till innebandyn, tränade en timme för att sedan spela innebandymatch mot föräldrarna i en timme (kanske ingen större ansträngning?)!!!

Gissa vem som hade träningsvärk dagen efter? Far eller son???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar