Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 17 mars 2012

My new best friends!

Möt mina nya bästa vänner!
Mina tår är också glada för att jag för en gångs skull valde rätt storlek.

Men framför allt och viktigast:
Äntligen har jag skor som matchar min jacka!
Att inte stilpolisen stoppat mig innan!!?

Av någon anledning så är de flesta av mina träningskläder lila.
Inte för att det är min favoritfärg,
det är helt enkelt den färg som finns kvar då jag bara handlar sportkläder på REA...

Redan i morse var vi ute på date.
Perfekta väderförhållanden (2 grader och lätt duggregn...).
Som vanligt gick det "tungt" till en början.
Det är "nöjd kund" garanti på skorna -
så jag får väl lämna tillbaka dem då de inte är självspringande...
Men jag fullföljde löprundan och "lurade" mig själv att springa lite längre än vad jag hade tänkt mig.

Så nu har jag sprungit 35 km inom loppet av en vecka!

Det är mer än jag sprang sammanlagt mellan åren 1994 och 2010!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar