Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 2 december 2018

Så länge hjärtat kan slå

Finns inget bättre sätt att koppla av på än att få upp pulsen rejält! Så vi värmde upp med städning innan vi åkte till träningen igår... 

Kombinationen Spinning+CX är en mardröm (magdröm?) för hjärta och core. Jag behöver magstyrkan för att hålla kroppen upprätt vid löpning och löpningen för att hålla mig upprätt mentalt...

Men långt, långsamt och länge är ändå den behagligaste träningsformen. Strålade kanske inte precis hela vägen och även solen lös med sin frånvaro. Men jag skolkade inte! 

Och jag log - i alla fall inombords...

I de sista uppförsbackarna hjälpte spellistan till: "...out in the fields, fighting has begun on the streets... Death is just a heartbeat away..."

Inte förrän jag var hemma igen upptäckte jag att det börjat regna ordentligt. Så vill du slippa gråvädret: Ge dig ut ett par timmar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar