Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 18 december 2018

O helga (natt) lediga kväll!

Hur långt kan man sunka ner i soffan? Jag tänker sjunka ner och sunka ner mig ordentligt!

Har paltkoma efter middagen - stekta kroppkakor. Världens godaste "rester"! 

Sonen pluggar fysik, så han behöver inte min hjälp (jag har redan bra fysik...) dottern bakar med sitt handbollslag, maken är på spinning!

Så, jag ska göra mitt yttersta för att inte göra ett skit. Jag ska dega sönder soffan! Som jag laddat för en (o)vanlig tisdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar