Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 17 december 2018

Förnyelsebar energi

Laddat om batterierna på Body Balance!

Ny release. Nya övningar, men med samma positiva effekt! 

Underbart, välgörande för vader och höfter. Utmanande för låren, en upplevelse för balansen... (särskilt som vristerna fick vad de tålde i går) En upprätning av ryggen, öppning av bröstkorgen. Rotera, sträcka ut, twist (and don’t shout). Slappna av i nacke och axlar. 

Djupa andetag. Nytt syre så att även huvudet får lite ny energi, välbehövligt på en måndag. (som bjudit på fler frågor än svar...) 

Vaknar som en ny människa efter "meditationen". Savasana. 

En Power-nap ska aldrig underskattas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar