Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 21 december 2018

Får jag (verkligen) lov?

Sista arbetsdagen för i år!!? 

Vi slutade på topp. Med gemensam julfrukost. Bästa teamet - EVER! 

Rundade av tidigt och hade gott om tid till både lunch och fika "på stan". Ingen hets och stress. Det är fördelen med att man köper sina egna julklappar... 

Sen en välbehövlig pulshöjare. Svettades chailatte och saffransmuffins... Men efter 75 minuter "tomtespinning" så har det snurrat färdigt. 

Nu bromsar vi in ekorrhjulet och tar jullov!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar