Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 21 december 2015

Måltid!?

Mitt i den snurriga "snart är det jul" karusellen dök det
upp en påminnelse om att det väntar andra bullar nästa år.


Och då pratar jag inte om något som går att äta...


Det finns ju en orsak till att jag svingar tvingar
mig upp i ottan, för att ge mig ut för att springa.


Så förutom de 6.88 km jag avverkade i morse,
så har jag tagit ytterligare ett STORT steg
mot startlinjen för Berlin Marathon 2016!
Hotell är nu inbokat för dagarna 3.
Plånboken är tom, men jag lär inte ha tid
för någon shopping närmaste månaderna..


Nu ska bara anmälningsblanketten
fyllas i och skickas in.


Men vad skriver jag som "Förväntad tid"???




Förväntad tid???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar