Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 19 december 2015

Årets julklapp

Nu är i alla fall min nyinköpta julklapp*
(till mig själv) fulladdad och synkad!

Ägnade fredagkvällen åt detta...

Köpte en enkel variant av sportklocka.
Vem sa att det är "bara" att springa?
Nu återstår det att se, om den kan
hjälpa mig på vägen mot målet...

Själv laddade jag upp precis som
vanligt, med en helt vanlig frukost.

Idag blev det 10.87 km.
Klarade mig från regnet!!?

Äntligen kan jag ha koll på de
små detaljerna (som gör det?).
Sträcka, (topp)hastighet,
höjdmeter, kalorier osv.

Klockan kan även visa mig
vägen hem om jag är vilse.
Vilken snäll tomte som visste
precis vad jag behövde!

*Nej, det blev ingen robotdammsugare!
Jag klarar mig utan (jag är gift)...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar