Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 28 december 2015

Efter juletid...

...kommer mellandagsfrid! Eller?


Nu har jag ju valt att jobba ett par dagar
mellan jul och nyår... Dessutom pågår cup
i handboll, förberedelser inför nyårsfirandet,
varvat med packning inför stundande fjällresa...


Så soffan får helt enkelt vänta lite!


För att hinna med, har vi "jobbat upp oss",
så julgranen slängde vi ut redan den 23e...
Nyårsmaten är inhandlad och något bubbel kan vi
ändå inte dricka, då vi ska köra 60 mil på nyårsdagen...


Men vi ska nog hålla oss sysselsatta resten av året!
Utan att vara så gott som slut när vi önskar Gott Slut!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar