Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 2 december 2015

Fredsförhandling

Var beredd på att mina muskler skulle be
om nåd och kräva fredsförhandling efter
gårdagens Tabatapass a la´Military Fitness.


Men just nu känns det ganska ok!?
Vi använde mycket armar och där har jag
inga muskler att få någon träningsvärk i...


Vi var 3 (!?) modiga föräldrar som vågat oss till
Military "bunkern" och handbollstjejernas träning.


Uppvärmningen bestod av 60 "burpees".
Nog blev man varm alltid...
Men jag fick kramp i ena vaden.
Jag är inte van vid denna typ av rivstart...


Men vi kämpade på bra och är välkomna igen.
Fast inte förrän alla andra föräldrar tagit chansen!?


Om vädret tillåter blir det min vanliga
Tabataträning ikväll, fritt från burpees!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar