Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 15 december 2015

Grön och gran(n)

"Vad är det som gör att vissa
granar bestämmer sig för att bli
julgranar och andra bara är fula?"

Som Ernst sa...

Vår står nu så grön och grann i stugan.
Vi lär ha granbarr på köksbänken, på toaletten,
i sängen och ÖVERALLT ända fram till påska...

Granen inhandlades på IKEA,
men man slapp att montera ihop den!

Att montera julgransbelysningen krävde dock
stor koncentration och lång vana av samarbete.
Så den övningen överlämnade jag med varm
hand glögg till dem som varit gifta i drygt 46 år.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar