Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 28 september 2015

Runt, runt i cirklar...

Kunde ju inte helt förfalla i inaktivitet i helgen.
Jag har ju trots allt ett marathon att förbereda mig för...



För att kompensera för en bråkdel av mitt intag av räkor, vin,
ostar, grillade revben, kroppkakor, bullar, kakor, glass och
tårta, så fick det bli ett löppass i lördags. Totalt 12 kilometer!


Det är ungefär så långt man KAN springa
på Hasslö... Ön är inte större.


Tänker på nästa års sommarsemester...
Om allt går enligt min plan,
så ska jag ju springa ca 4-6 mil i veckan då...

Jag lär bli helt yr i huvudet om jag inte lämnar ön.
Får ta båten till Karlskrona och springa "hem"!


Efter kroppkarkona i går var jag tvungen att ta en
kort promenad i alla fall. Bara för att orka tårtan...


Inte nog med att vi var proppmätta när vi åkte hem.
Vi fick även med oss mat. Även i en liten V40 rymdes
rökt lax, flundror, potatis, päron, äpplen, saft, bär, bröd,
tårta, kakor, kroppkakor och öl. De måste tro att vi svälter...



...och med tanke på vilka jätteportioner av spaghetti
och kroppkakor som sonen lassade in så förstår jag det...






Paus Nr1


Pass 1


Pass 2


Paus Nr2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar