Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 8 september 2015

Handyman

Handyman jobbade på bra igår med monteringen av
det nya datorbordet. Som vanligt agerade jag support...
Jag sa att om han vill söka jobb på IKEA med att
montera möbler åt kunder, så kan jag vara referens!

Han lät inte övertygad om att han var rätt man,
även om jag lockade med att tanterna där ute
kanske erbjuder både kaffe och dopp...

Bildbevis kommer när "kontoret" är färdigt.
Det finns några sladdar att ta hand om först...

Stylisten var tvungen att provsitta soffan
och gå och lägga sig i tid i går kväll.



Trådlöst?

...en händig man monterar ett behändigt bord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar