Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 30 september 2015

Degigt värre...

Medan rågsiktsbröden bara degade sig igår, så stack
jag ut och sprang. Det gav mig ett legitimt skäl att
ta en paus i halvtid för att baka (och pusta) ut...


Andra halvlek av löpturen var mentalt lättare,
då jag kunde vila i tanken på hur smöret
skulle smälta på min nybakade macka...


Men sen var det min tur att jäsa i soffan!


Det går alldeles utmärkt att kombinera bakning
och löpning! Men ska man springa mer än en mil,
så får det bli andra typer av -längre- långkok...


Lergrytan är (näst hushållsassistenten)
min bästa vän. Framöver lär det bjudas på:
Hel kykling (ca 2 timmar)
Karré (ca 2.5 timmar)
Pulled Pork (ca 4 timmar)...


Mmmmm...
Allt prat om mat (och träning) gör mig hungrig!




Före...


...efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar