Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 28 augusti 2015

Torris?

Förtroende uppdraget för denna gång är utfört.
Eller i alla fall (väl) förberett. Två sorters kakor.
Något för alla, inklusive de som inte gillar (!?) fika.

Fredagsfikat är inget man skojar om!

Efter flera timmar vid spisen kastade jag in bakduken!
Anna hade bakat kladdkaka och hallongrottor.
Det blev pannKAKA till middag och så jordgubbskladdkaka
och mina världsberömda kolakakor med en gnutta flingsalt på.

Men jag oroar mig lite för att jag har bakat en
kaka till min avbild, lite torr och tråkig sådär...

Kanske måste svänga förbi ICA på lunchen för
att köpa vaniljvisp... Bara för att skoja till det lite!

En torris?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar