Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 5 augusti 2015

Äntligen hemma!

Hemma på riktigt!

Vi fick med oss allt hem, tror jag...
Det konstiga är att packningen rymdes
i bilen, men svämmade över i huset!?

Hjärnan är inte van att behöva tänka på planering och inköp av mat... För att inte
tala om att man tvingas laga mat själv...

Men att storhandla på COOP sitter i ryggmärgen, så redan i går kväll fylldes
en kundvagn av bara farten. Tur att så
få kunder var där och mötte synen av en oduschad, förvirrad semesterfirare i shorts och flip-flops...

(jag tog faktiskt bara fel kundvagn EN gång...)

Nu snurrar den sjätte och sista maskinen
tvätt och livet återgår sakta till det normala.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar