Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 19 augusti 2015

Semesterminnen

Härligt att sommaren hänger kvar, så här efter
semestertid! Tyvärr är det ju även annat som
hänger kvar, som ett minne av årets semester...

Tur att alla goda råd inte är dyra, utan finns
lätt tillgängliga i tidningar och på nätet...

Läste lite snabbt om "nya" rön angående dieter...
(minska på intag av fett, alternativt kolhydrater)

Vilken diet man väljer spelar tydligen ingen roll,
man kan gå ner i vikt med vilken som, förutsatt
(nu kommer det trixiga) att man håller sig till den.

Forskarna var visst förvånade över detta!?
Inte jag! Jag hade det liksom på känn...

Bäst går det om man följer en diet man inte valt själv.
Så nu ska jag välja att inte följa någon diet,
så får vi se hur många kilo man går ner av det!

Om inte annat, så har jag ett inplanerat besök hos frisören
som kanske kan bidra till ett par hektos viktmiskning.



After Work(out)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar