Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 10 augusti 2015

Höstlik(t)

Semestern är slut, men sommaren fortsätter!
I ren protest har jag därför mörklagt sovrummet
och redan läst ut "höstens" första deckare!

Det var nog första gången jag åkt till Hemtex
för att köpa något specifikt (gardiner) och inte
bara kommit ut med en kasse REA-fynd...

Jag hade tur,
för det var rabatt när man köpte 2 gardinlängder!
(sen blev det även strandhandukar till
30% på REA-priset som ren bonus)

Resultatet av mörkläggningen blev att när jag
vaknade "mitt i natten" inför min första arbetsdag,
så var det inte natt, utan nästan dags att stiga upp...



Blommig längd från Indiska


"Gammal" kudde som fortfarande passar...


...och en tofs såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar