Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 23 augusti 2015

Minisemester

Gårdagens besök i Skåne var som
en minisemester. Trots låååång bilkö
på vägen, tog vi oss tid till ett kort
besök i outlet butiken.

Är man i Höganäs så är man!

Sen blev det fika och bad innan middag:
Grillade lammfärsbiffar från den lokala bonden. Hemodlade grönsaker. Lokalt öl.
Vinet var dock inte närproducerat,
men det fanns även en vingård i byn!

Den svenska sommaren tillät en
lång eftermiddag och kväll under
bar himmel på den nybyggda altanen
utanför den gamla skånelängan.

Renoverad och inredd under 10 års tid,
med mycket tid, pengar och kärlek...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar