Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 29 augusti 2015

Rutinerat

Så var man inne i ekorrhjulet igen!
Full fart, med viss snubbelrisk...
Veckor som swischar förbi med
ljusets hastighet.

Jobb, skola och träningsrutiner.
Inklusive tacos på fredag!

Även helgen är räddad.
Vi behöver inte fundera på hur vi ska fördriva tiden. Inte ens vädret spelar någon roll. För nu drar äntligen handbollssäsongen igång!

Efter sommaruppehållet har man ju faktiskt hunnit sakna handbollen lite!

Cup med matcher utplacerade
över större delen av dagen...
Men med pauser för shopping och veckohandling fanns det gott om tid
för både nytta och nöje!

Vi laddade upp i morse med en "gladiator" frukost. Testade att baka bröd, kalljäst i kylskåp, vilket var en riktigt GOD ide.

Nybakat på morgonen är ju inte fel...
Bra start på en bra dag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar