Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 2 augusti 2015

Borta bra...

...men "hemma" bäst!

Vilar ut ett par dar på "pensionat Hasslö"
efter 380 mil i bil - och ett antal per fot.

Jag rekommenderar inte att köra från Stuttgart till Karlskrona i ett sträck
som vi gjorde igår... Ca 15 timmar i
bil blir lite väl mycket av det goda.

Men trots bilköer på autobahn så hann
vi in, med en halvtimmes marginal,
på border-shoppen i Flensburg!

Då kunde vi leva med att komma
"hem" klockan 02.20...

Så skönt att sova i "egen" säng efter att ha testat 7 olika hotell (inklusive färjan till Polen) på 10 nätter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar