Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 8 februari 2015

Kalorifestivalen

När man precis trodde att man kommit ifrån
julens (o)vanor, så är det säsong för semlor.


Men droppen, som får (vin)bägaren att rinna
över, är ändå Kalorifestivalen som drar igång
nu med deltävlingar varje lördag med start i
februari fram till sommaren nån gång...



Och - ja, man måste titta,
och för att titta krävs det tilltugg!



Vi räknar tack och lov inga viktväktarpoäng
och låtarna är så usla (varför frångå traditionen?)
så att de borde inte få några poäng de heller!


Vissa borde få gå direkt i säng utan kvällsmat!
Hello Dolly, hello Polly, hello Molly and goodbye!








Äntligen startar Svullerifestivalen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar