Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 3 februari 2015

Fynd!!?

Det är inte alltid så lätt som det
låter att hålla motivationen uppe.

Det kostar!

Men ibland har man tur och kan
fynda ny motivation på REA!

Under halva priset för ett par löparskor!
Så lätt tjänade jag 1000 kronor i lördags!

Men säg den lycka som varar, för jag
spenderade snabbt en del av "vinsten".
Jag är dock inte helt övertygad att 200 kr
(på REA) var ett bra pris för ett par strumpor...

Förhoppningsvis har jag köpt
mig fri från framtida skavsår!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar