Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 6 februari 2015

Ett barn är fött

Om dottern föddes till luciasång och bjällerklang, så
kom sonen till världen till ljudet av ett avgrundsvrål...

Efteråt hade jag ont i halsen och
alla barnmorskor hade tinnitus...
Men det har väl alla inblandade
kommit över nu.

För det är 15 år sedan idag!

Firandet klarade vi av redan igår.
För då hade han en stund över
att umgås med familjen,
för tårta och presenter.

Han prioriterar fotbollsträning och LAN före oss!!?
Ska vi ha kontakt ikväll får det väl bli via Skype...

Grattis till mammas "lilla" pojke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar