Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 23 mars 2014

Vin(n)aren!!?

I vanlig ordning tappade jag orden när det gällde att
beskriva doft och smak under gårdagens vinprovning.


Men vi satte alla rätt i våra blindtester!!!
Så utvecklingen går framåt!


Så här i efterhand kunde vi inte utse någon enskild
vinnare, då alla var "goda på sitt sätt", men helt olika.


Jag kommer heller aldrig att lära mig hur man
kombinerar mat och vin. Men vad gör det?
Det viktigaste är ändå att etiketten och
flaskan matchar till dukningen...


Men... Gott var det och mätta blev vi och
huvudsaken att det serverades vin till!










Alla vin(n)are!


Ost- och spenatsoppa


Skaldjurslasagne


Hallonpannacotta






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar