Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 31 mars 2014

Ombyte förnöjer

Om träningen ska bli av, så gäller det att göra
det direkt, utan att passera Gå. Men jag går inte
klädd i löpartights på jobbet, där går ändå gränsen!


Likt Clark Kent som rusar in i en telefonkiosk och
kommer ut som Stålmannen, så sker en liknande
förvandling när jag kommer direkt från Volvo och
byter om på toa* för att ge mig ut i löparspåret.


Det är inte bara själva ombytet som förnöjer.
Även om det kanske inte syns så där direkt utanpå,
(snarare tvärtom...) så sker en inre förvandling.


Efter själva utövandet så är man både piggare och gladare än före!


* OM det hade funnits en telefonkiosk så hade
jag nog inte valt att byta om där ändå...



Bytt är bytt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar