Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 21 mars 2014

Här är karusellen


Redan fredag? Inte mig emot!


Nu är det snurrigare än vanligt på jobbet!
Behöver inget åkpass på Liseberg för att bli yr.
Om arbetsbelastningen normalt sett går i vågor
så kan man säga att en tsunami är på väg in nu...
 
Det är ingen som kommer att in i väggen.
Alla rusar mot den i 180… Hoppas att Volvo
har något säkerhetssystem som löser ut en airbag.
Eller varför inte även en fallskärm och en flytväst?
För det är fritt fall med tsunamivarning i den
nöjesparken! Det gäller att upprepa mantrat:
 
Keep calm and carry on!




Man kan inte klaga på att
det är långtråkigt i alla fall!
Vi har förvecklingar, värdig en egen TV-serie.
Men vi saknar romantiken!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar