Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 18 mars 2014

Otrogen

Min kära make har en del synpunkter
på min shopping. Men säga vad man vill:
Han är inte så dålig på att shoppa loss själv!


I helgen beställde han en ny bil till mig!
Även om jag (såklart) gillar Volvo (och Zlatan),
så fortsätter vi köra VW Polo som "andra" bil.


Så här i eftertankens kranka blekhet, så börjar
jag dock undra om det finns en baktanke?
Man får ju ingenting gratis, menar jag.
Hur förväntas jag betala tillbaka*? 


Med ett tomt lönekonto kommer det att bli
begränsat med shopping ett tag framöver...
Trots ny shoppingbil!


*med gemensam ekonomi så kommer detta
att belasta även mitt shoppingkonto.


Vad var det för fel på min gamla bil?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar