Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 28 mars 2014

Kläder efter väder

Vilken tajming!
Just idag tog jag vårjackan och inte dunjackan, även om
morgonen var kylig (och man SKA svettas in våren).
Senare på dagen värmde solen gott, även om det
fick bli via kontorsfönstret. Sol OCH fredag.
Det är en bra kombination!

Sol och skitiga fönster är inte lika roligt. Men det
problemet får jag och min Kärcher åtgärda i helgen.

Prognosen visar sol även för i morgon!
Jag ställer klockan extra tidigt...

Det är ju lördag!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar