Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 30 juli 2013

Power-napp

En riktig frukost tar lite tid att förbereda,
men det är det värt. Lycka till!

Recept på en riktig frukost:

Dag 1 - dag
Skicka ut 4 barn med morfar/farfar.
(utrustade med metspön och en påse till fisken)
Hitta ett hål där det nappar.
(mask behövs ej om du hittat rätt hål)
Ca 100 fiskar är lagom att dra upp.
Då brukar det finnas några i lagom storlek att ta hem...

Dag 1 - kväll
Tvinga din bror eller annan lämplig person
att sitta och byxa abborren
(ta gärna ett glas vitt vin till fisken när du tittar på
arbetet, det kan ta ett par timmar...)

Dag 2
Låt samma bror eller annan lämplig person
steka abborrarna i smör

Servera till fil
men inte vilken fil som helst utan långfil såklart!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar