Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 14 juli 2013

Dags att vända blad...

Har som vanligt laddat upp med lite sommarläsning!
På semestern förvandlas jag till Ferdinand och sitter
helst under  korkeken och luktar på blommorna läser.
Garanterat inga nobelpristagare eller klassiker... Nej!
Helst ska det vara svenska mord, gärna i skärgårdsmiljö!
Sandhamn, Gotland, Fjällbacka, Marstrand kan inte ha många
invånare kvar längre. (Midsomer ska vi inte tala om, men det
läser vi ju inte om, utan då ser vi på sover vi framför TV’n…)

Lite romantik kan ju passa också. Vad som helst av Nora Roberts
fungerar. I nödfall kan jag säkert läsa samma som ifjol.
Det brukar inte vara någon större skillnad på dem... 
 
Sådärja, med en rejäl trave så ska jag väl inte behöva resa på mig
i första taget! Jag säger som knugen kungen: "Dags att vända blad"...

Säkra kort!
 
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar