Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 21 juli 2013

Loppis

Man kan ju inte bara tänka på nöjen, konserter, sol och bad.
Det är ju även strålande tider för att fynda på LOPPIS!
Igår blev det en tur till Wämöparken i Karlskrona.

Dagens loppis på Gnistan var nästan lika välbesökt som en
konsert med Gyllene Tider. Med den skillnaden att här var det
tillåtet att ta med fikakorg... Men nog för att jag älskar fika.
Var sak har sin tid, fika kan jag göra hemma.

Loppis kräver koncentration och fokus.
Laddad med tålamod, vassa armbågar, stålhätteskor badtofflor
och tomma kassar var jag väl förberedd när försäljningen startade!

Här kan man köpa lycka för nästan inga pengar alls!
Sen får det bli höstens uppgift att se till att det man köpt
får plats hemma i skåpen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar