Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 27 juli 2013

Det blir aldrig som man tänkt sig

Jag packade inför semestern, som sig bör, färgmatchat,
"lätt" och för ”alla” tänkbara sommaraktiviteter. Men jag
hade ju mest tänkt på sol, bad, grillkvällar och loppisbesök.
Jag hade inte räknat med att få gå på begravning.
Men nu blev det ju så i alla fall.

Så i sista stund la jag ner lite anständiga kläder, och skor.
Att familjen skulle gå på morfars begravning i grälla färger, 
prickiga shorts och flip-flops, var ändå uteslutet. Det finns inte 
så många foton på hela familjen där vi ser ”normala” ut. De få 
som finns (undantaget från vår bröllopsdag) är tagna som här,
eller på en kyrkogård. Jag får lära mig photoshop så att jag 
kan klippa ihop nåt vettigt vid behov…


Men så här ser vi ut i alla fall, när vi anstränger oss…




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar