Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 23 juli 2013

....mmmmmat!

Mmmm...

Fantiserar om all mat som man kan tänkas få
trycka i sig under kommande semesterveckor.
(som om vi inte har ätit bra hittills...)

Här är några enkla tips till de som bor i norr och väntar
gäster söderifrån. Saker som är bra att ha hemma bara...
Vi förväntar oss ingenting märkvärdigt.

Bara det "vanliga"...



Löjrom går bra, men långfil är ett måste!

Lax på tunnbröd

Rökt fisk


Pinnbröd





Klådda och halstrad strömming




Butterkaka så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar