Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 21 december 2012

Vintervila!

Det finns ju otaliga sorters träning att välja på. Men det
sägs att den bästa träningsformen är den som blir av…
Just i dessa tider kan det ju lätt bli annat som prioriteras,
men det finns ju endel snabba former av rörelse som
ändå kan ge resultat. En av de bästa är att helt enkelt resa
sig från matbordet! Nåja, det är bara jul en gång om året…
 
Även om min träning blir lidande så här års, så blir jag ju
tack och lov avbruten i mitt ätande ibland när det är dags
att skjutsa/hämta barnen från deras träningar och matcher.
Inga långa mysfrukostar här inte! Kaffet får man köpa i
någon sporthallskiosk, i väntan på nästa match...

Härom veckan ersattes glöggmingel av "Innebandynatta"
och lördagskvällen tillbringades i en sporthall. Även om jag inte
rörde på mig personligen, så sparade jag ju in några kalorier på
att bara sitta där… Det var ju dessutom en helt alkoholfri aktivitet!
Bra både för ungdomar och föräldrar!
 
Men nu väntar jullov från både skola och fritidsaktiviteter! Så
kommer vi igen till trettonhelgen med cup i både innebandy
och handboll!(Men det var inte sant, å det var inte sant för
däremellan kommer Norden cup.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar