Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 13 december 2012

Vandrande pinnar

Råkade hitta mina gå-stavar när vi städade förrådet!
 
Skulle aldrig hittat dem i röran (som var DÅ) om jag letat,
men nu kom de fram! (Inte för att jag har letat efter dem,
jag "glömmer" dem varje gång jag går ut.) Men nu i skydd
av mörket skulle jag kanske kunna ta mig en promenad med
de vandrande pinnarna! Inte för att jag bryr mig om att det är
viss "pensionärsvarning"att gå med stavar.
 
Jag är ju en stolt 80-åring i en 42 årings kropp…

De kanske får komma ut på en stjärnpromenad endera dan'?
 
 
 
Dags för en promenad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar