Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 23 december 2012

Smaka en liten pepparkaka...

...eller två?

Nu är det jul igen och då ska man visst vara
snäll har jag hört? Jag får förse mig rikligt från
pepparkaksburken...

För säkerhets skull har jag som vanligt
köpt endel julklappar till mig själv! Så jag
är inte orolig - jag kommer att få det jag
önskar mig!

Nu ska jag packa ner mina klappar och
åka iväg för att fira julen på annan ort!
Så om det blir tyst på bloggen ligger jag
bara i matkoma - inget att oroa sig för.

I'll be back!



Mine - all mine!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar