Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 20 september 2012

Till min samling

Det är ingen nyhet att jag gillar att plocka
och samla stenar. Jag har massvis hemma.
Plockade på Österlen, i Grekland, Italien, Spanien…

När man flyger får man ju behärska sig
och nöja sig med att ta hem några, små...
Men nu i sommar har vi bilat!

Stor bil = stora stenar!
Tur att vi inte krockade…

Jag fyllde en 10 liters spann!
(Oops, mamma fick visst aldrig tillbaka sin skurhink…)

Inte för att jag visste vad jag skulle ha alla stenar till.
Men så kom jag på det! De passar helt perfekt!

Nu ska väl ändå inte mitt zinkbord blåsa bort!?
 


"Vad ska du med alla stenar till???"


Stormsäkert!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar