Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 13 september 2012

Facebook

Sen jag lovade att inte göra fler facebookinlägg om
mat eller fika så blev det helt stendött på min FB sida.

(Men jag har inte slutat äta och jag tar
fortfarande bilder på mat och dukade bord.)

Då jag inte heller ska skriva några statusuppdateringar om
träning eller shopping, så får min sida helt enkelt vila i frid…
 
Vi får väl se hur länge det dröjer till dess jag bara måste
dela med mig med ett inlägg från livet i mellanmjölkens land.
Till dess så får alla leva i ovisshet om huruvida jag har
tagit dagens första kopp kaffe, varit på IKEA,
vattnat blommorna, eller något annat spännande.

Men här får jag fortfarande skriva vad jag vill!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar