Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 15 september 2012

Höstens projekt

Efter flera års planering, typ "Någon gång ska vi…"
…lägga parkettgolv i sovrummet, måla om vardagsrummet...
Så har nu tiden kommit för att gå från ord till handling!

Då gäller det "bara" att hitta en ledig helg!
Där sprack det igen... Fotbollsmatcher,
handbollscuper liksom avlöser varandra…

Tur att hösten är lååång!
Eller kanske inte tillräckligt lång?
Jag vill ju gärna tro att vi har 4 årstider
i Sverige, även om det inte alltid blir så.

Alltså måste ju allting vara klart i
god tid innan julföreberedelserna!

Och de får minsann börja tidigt om det ska vara lönt!


I väntan på rätt tidpunkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar