Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 10 september 2012

Med beröm godkänt resultat!

Helt slut efter en intensiv sporthelg!

Tidiga mornar och många, långa timmar
instängd i en sporthall tar på krafterna!
Särskilt på oss som sitter på läktaren...

Men vi satt inte där förgäves!
(de hade mycket gott att sälja i fiket)
Dessutom blev det även sportslig utdelning!

Även jag, som inte kan någonting om bollsporter
i allmänhet eller handboll i synnerhet såg att det
hade hänt något med laget vi hejade på! Det verkade
finnas en tanke bakom det som hände på planen!

Grym laginsats som gav resultat!
Det blev en hedervärd silverplats!!!



Tidiga mornar kräver snabb energi!


Silvermedaljer till bästa laget!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar