Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 14 september 2012

Statusuppdatering

För de som vågar vägra Facebook så kan jag idag bjuda på
aldrig tidigare publicerade statusuppdateringar.
 
 
Like it or not!
 
2012-08-29
Passar på att springa 8,5 km idag för jag
känner hur en förkylning kommer smygande.
 
2012-08-30
Kanske inte så smart att ta den där löprundan igår.
Men den sista kilometern hade jag ju inte ont i halsen alls?
 
2012-08-31
Powerstädning är en underskattad träningsform!
Styrketräning för hela kroppen att bära alla fulla kassar
som ska till återvinningen nedför trappan och ut till bilen.
 
2012-09-02
Vad SYND! Det regnar, då kan vi inte gå på Liseberg.
Vi kompenserar barnen med några timmar på Åbybadet.
Vad SYND, jag kan inte följa med för jag är ju FÖRKYLD…
 
2012-09-04
Hur svårt kan det va' att göra
"6 övningar för hela kroppen på 15 minuter"???
För svårt tydligen. Det GÅÅÅR inte!
 
2012-09-05
Känner jag inte av förkylningen liiiite fortfarande?
Ja, det får bli PW idag igen, ingen löpning!
 
2012-09-06
Bakar pizzabullar på beställning.
Ska bara provsmaka en eller kanske två?
 
2012-09-06
Skandaaaaal i Robinsonfinalen!!!
 
2012-09-07
Fredagsmyset inleds med handbollscup.
Note to self: Läktare är hårda, ta med sittkudde!
 
2012-09-08
Alldeles för bra priser på fikat på handbollscupen.
Jag får en överdos av både sportslig spänning och socker.
 
2012-09-09
Jaaaaa! Final i Göterborg cup för Kärra Gul F-02 !
Värt att fira med en JÄTTESTOR kaka till kaffet!
 
2012-09-10
Nytt misslyckat försök att göra hemmaträningsövningar.
Jag minns att jag tänkte:
"Nu går jag och byter om och sedan gör jag Plankan".
Sen blev allt svart...
 
2012-09-11
Ingen träningsvärk idag.
Glömde bort att göra Plankan och satte mig
vid datorn istället och kollade SVT Play…
 
2012-09-12
Aj, nackspärr!?
Måste ha sträckt mig när jag gjorde Plankan igår!!?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar