Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 6 september 2012

Dagens final

Nu är det över!
 
Robinson alltså.
TV 4 har haft mig och barnen i ett järngrepp
mellan 20-21 varje vardagkväll i 3 veckor nu!
 
Äntligen får vi tillbaka makten över våra kvällar.
Vi slipper skynda oss för att hinna med läxor och
andra aktiviteter för att hinna bänka oss i tid.
 
 
Filtar och kuddar ska puffas och fruktfatet ska
vara förberett. Ingenting får störa!
Reklampauserna utnyttas till tandborstning
och andra kvällsbestyr.
 
Nu får det bli TV mys, men lite mer sällan.
Fast lite tomt blir det ju utan alla Mirre,
Robban, Paulo och alla dom andra...
 
Nytta med nöje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar