Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 11 juni 2012

Heja blå-gult!

3 dagar av EM hysteri har redan passerat!
Har klarat mig undan ganska bra hittills.
Jag och dottern hyrde film i lördags och hade "tjejfilm" kväll.
Kan bara säga att "High school Musical" var en succe för de två
sång- och dansintresserade 9-åringar som höll sig vakna hela filmen.

Själv sov jag gott…

Jag undvek faktiskt EM-fotbollen helt under helgen som gick 
för att "spara" mig. Målet är att försöka orka med Sveriges
inledningsmatch mot Ukraina idag.

Men med kort varsel belv sonen inringd att spela match med
P-99 idag kl 19.00.  Den matchen vill jag ju inte missa!
Jag hade ändå tänkt springa en runda innan det är dags att bänka sig i
TV soffan. Nu får det bli multitasking i form av egen träning till/från
sonens match, snabbt hem, via duschen och rätt ner i soffan.
Just in time!

Vi får se hur länge intresset för EM-matchen håller i sig…
Det viktigaste matchen idag är ju mellan blå/gula laget (Kärra) och Häcken!
Det kan ju faktiskt bli en överdos av fotboll, jag är ganska överkänslig…
Heja Sverige Kärra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar